Reis naar Afrika - Reisverslagen van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu Reis naar Afrika - Reisverslagen van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu

Reis naar Afrika

De reis begint op 27-02- 2015 en eindigt op 25 -03-2015
De vlucht gaat eerst van Schiphol naar Tanzania.
Daar ga ik de Kilimanjaro " bedwingen ".
Dat overleeft te heb met het vliegtuig naar Zambia voor o.a. een bezoek
aan de Victoria watervallen.
Een helicopter vlucht , rafting en natuurlijk een wandeling om en bij deze watervallen staat op het programma.
Als er nog tijd over is zal er zeker een safari tocht gemaakt worden.
Daarna met het vliegtuig naar Kaapstad voor een bezoek aan de Tafelberg, Robben eiland en natuurlijk het uiterste puntje van Zuid Afrika.
Van hier uit de vlucht terug naar Kilimanjaro Airport.
Daar ga ik mijn grote backpack ophalen, die ik bij mijn vertrek naar Zambia achter gelaten heb in het hotel in Arusha.
De dag hierna weer met het vliegtuig terug naar Schiphol.

Recente Reisverslagen:

29 Maart 2015

Video op You tube

24 Maart 2015

nog wat foto's

21 Maart 2015

Kaap de Goede Hoop

20 Maart 2015

Robben Island

19 Maart 2015

Kaapstad(2)
Hans

Gepensioneerd. Houdt van sport met name mountain bike ,wielrennen, schaatsen op Noren, wandelen en fitness, welke ik allen actief beoefen. Verder als er nog tijd over is ga ik met regelmaat naar de sauna, om het nog aanwezige luie zweet er uit te persen! Ik houd ook van lezen : wetenschappelijk ( o.a. sience), maandbladen of lees zomaar alles wat los en vast zit waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. En last but not least :ik heb 3 schattten van kleinkinderen waar natuurlijk ook aandacht aan besteedt wordt ( altijd gezellig :-) )

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11216

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 25 Maart 2015

Reis naar Afrika

Landen bezocht: