Video op You tube - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu Video op You tube - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu

Video op You tube

Blijf op de hoogte en volg Hans

29 Maart 2015 | Nederland, Waalwijk

Hoi hoi,
hier ben ik weer.
Na een paar dagen "wennen" aan het regenachtig weer, heb ik de draad weer opgepakt. Business as usual !
Ik heb gisteren een aantal foto's van De Kaap en de falls geplaatst.(op deze site )
Vandaag ook een video van een paar minuten over de Victoria watervallen. Niet op deze site, maar op Youtube
Had eerst de naam victoria falls gegeven, maar is later moeilijk te traceren.
Nu een andere naam : Zien Hans (klinkt decadent, maar niet zo bedoelt!! )

Nogmaals bedankt voor de belangstelling en de genomen moeite om de verhalen te lezen.
Ondanks de vele reclame (waar ik part noch deel aan heb ) en trage verwerking van deze site, heb ik het leuk gevonden om jullie op de hoogte te houden.
Het gaat jullie goed en we zien elkaar zeker wel een keer bij e o a gelegenheid.

Groetjes,
Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd. Houdt van sport met name mountain bike ,wielrennen, schaatsen op Noren, wandelen en fitness, welke ik allen actief beoefen. Verder als er nog tijd over is ga ik met regelmaat naar de sauna, om het nog aanwezige luie zweet er uit te persen! Ik houd ook van lezen : wetenschappelijk ( o.a. sience), maandbladen of lees zomaar alles wat los en vast zit waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. En last but not least :ik heb 3 schattten van kleinkinderen waar natuurlijk ook aandacht aan besteedt wordt ( altijd gezellig :-) )

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 2234
Totaal aantal bezoekers 11207

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 25 Maart 2015

Reis naar Afrika

Landen bezocht: