nog wat foto's - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu nog wat foto's - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu

nog wat foto's

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

24 Maart 2015 | Tanzania, Arusha

Hierbij nog wat foto's die ik beloofd had.Het is hier in Tanzania wel gelukt wat niet t geval was in Z.Afrika
Ze zijn verdeelt over kaapstad 1 n2 en een foto extra die ik vandaag heb genomen toen ik met de eigenaar vd Lodge( waar ik nu verblijf) richting Tarangire Park liep.Komt je daar zomaar twee onvervalst echte Maasai mannen tegen.
Ik vroeg of ik n foto mocht maken,vonden ze goed,maar weldra vroegen ze geld. ( iets dergelijks maakte ik ook in Nepal mee)Op zich heb ik daar geen moeite mee,maar ze begonnen meteen hoog in te zetten..
Voor mij betekende dat meteen : einde exercitie.
Toch nog hierbij een foto van die twee mannen.
Ik dacht dat de Maasai altijd kleurrijk was,maar volgens de guide waren dat worries kleuren.( wat dat ook mag betekenen,blijft vr mij de vraag. Rouwkleding. ?.Ben daar verder niet op in gegaan,want ik had t helemaal gehad met die twee gasten.
Heb nadrukkelijk gevraagd aan de eigenaar van de lodge of hij dat in scene had gezet voor mij om toch nog n Maasai te ontmoeten.
Bij hoog en laag : nee dit was puur toeval. Ok, Ik geloof hem op zijn woord
Vanavond arriveert om 19.30 uur de taxi om mij nr t vliegveld te brengen.
21.50 de plane ; eerst nr Dar es Salaam, om vervolgens naar schiphol te gaan.
Joepieee, mensen,here I come! !
Groetjes en als ik thuis nog n paar mooie "vermiste of verdwaalde" foo's tegenkom dan zal ik jullie die niet onthouden.
Hans

  • 25 Maart 2015 - 12:10

    Sjack Buermans:

    Ja Hans, tot het laatste moment probeert een ieder een graantje of een zak mee te pikken.
    Kan me voorstellen dat je daar nu helemaal klaar mee bent.

    Ik wens je een goede thuisvlucht toe en kijk uit naar een weerzien.
    Vanuit een somber en nat Duuven...audoe he!!

    Groeten
    Sjack en Vera

  • 25 Maart 2015 - 22:22

    Cyril:

    Dag ome Hans,

    Ik ben nu thuis en hoor dst u een mooie reis hebt vehad,
    graag kom ik een keettje naar de foto's kijken.
    groeten van cyril

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd. Houdt van sport met name mountain bike ,wielrennen, schaatsen op Noren, wandelen en fitness, welke ik allen actief beoefen. Verder als er nog tijd over is ga ik met regelmaat naar de sauna, om het nog aanwezige luie zweet er uit te persen! Ik houd ook van lezen : wetenschappelijk ( o.a. sience), maandbladen of lees zomaar alles wat los en vast zit waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. En last but not least :ik heb 3 schattten van kleinkinderen waar natuurlijk ook aandacht aan besteedt wordt ( altijd gezellig :-) )

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 11203

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 25 Maart 2015

Reis naar Afrika

Landen bezocht: