kilimanjaro (5) - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu kilimanjaro (5) - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu

kilimanjaro (5)

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

08 Maart 2015 | Tanzania, Moshi

Van Baranco Camp ( 3901m ) naar Karanga Camp ( 3963 m ) De muur
(300 m ) moesten we klauterend,,kruipend,wringend ,kei voor kei nemen.
Behoorlijk zwaar. gelukkig waren de gidsen Emanuel en Haroun ons erg behulpzaam.
Eenmaal boven aangekomen zijn de uitichten geweldig.
Zo nu en dan zijn we euforisch en trots op ons zelf dat we dit weer hebben kunnen fiksen.
Aangekomen in Karanga Camp op het eind van de middag( 5 km )
De waaheid gebiedt mij ook te vertellen dat sommigen van ons groepje van 5 , in deze week wat ongemakken hebben gehad zoals : overgeven,hoofdpijn,sperpijn,verwardheid en tranen.
Het zat allemaal in dit pakket.
Mij zelf niet op de borts kloppend :Van al wat hierboven omschreven,daar
had Babou Hans geen last ... Snap er niets van !!!

Tukkie doen in mij tot - 20 graden celcius mummie slaap zak
trusten..

• 08 Maart 2015 - 11:07

Wim En Petr:

Hoi broer,

Wat goed van jou dat je dit gedaan hebt. Vooral zonder al die ongemakken zoals je schrijft.
    Je ziet wel dat al je voorbereidingen en trainingen hun vruchten hebben afgeworpen.
    Wij blijven vol belangstelling jou volgen en lopen ook nu nog steeds in gedachten met je mee....
    Hier vandaag (zondag) de eerste mooie lente-dag ca. 14 graden en volop zon. Zal bij jou anders zijn..
    Lieve groeten hier van ons en blijf genieten.
    Wim en Petra xx

Hans

Gepensioneerd. Houdt van sport met name mountain bike ,wielrennen, schaatsen op Noren, wandelen en fitness, welke ik allen actief beoefen. Verder als er nog tijd over is ga ik met regelmaat naar de sauna, om het nog aanwezige luie zweet er uit te persen! Ik houd ook van lezen : wetenschappelijk ( o.a. sience), maandbladen of lees zomaar alles wat los en vast zit waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. En last but not least :ik heb 3 schattten van kleinkinderen waar natuurlijk ook aandacht aan besteedt wordt ( altijd gezellig :-) )

Actief sinds 24 Jan. 2015