Kilimanjaro(1) - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu Kilimanjaro(1) - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu

Kilimanjaro(1)

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans

08 Maart 2015 | Tanzania, Moshi

Mambo poa,
dit is nu mijn derde poging om verslag te doen van de afgelopen week.
internet in de cottage is belabberd en valt steeds uit.
Uithuilen en opniew beginnen maar.
Het komt er op neer dat het mij gelukt is ede Kili te " bedwingen " Yeahhhh!!
Het was lood zwaar en er waren momenten bij waarbij ikdacht : "waar ben ik aan begonnen "Om jullie lange verhalen te besparen geef ik de Kili ervaring in een short cut en paar edities weer.(ivm verbindingsproblemen in het bristol Cottage war ik nu ben ).
Allereest en paar foto's als bijlage.
Wordt vervolgd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd. Houdt van sport met name mountain bike ,wielrennen, schaatsen op Noren, wandelen en fitness, welke ik allen actief beoefen. Verder als er nog tijd over is ga ik met regelmaat naar de sauna, om het nog aanwezige luie zweet er uit te persen! Ik houd ook van lezen : wetenschappelijk ( o.a. sience), maandbladen of lees zomaar alles wat los en vast zit waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. En last but not least :ik heb 3 schattten van kleinkinderen waar natuurlijk ook aandacht aan besteedt wordt ( altijd gezellig :-) )

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 11205

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 25 Maart 2015

Reis naar Afrika

Landen bezocht: