Bedankt ! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu Bedankt ! - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Hans Hulsenboom - WaarBenJij.nu

Bedankt !

Door: Hans Hulsenboom

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Februari 2015 | Nederland, Waalwijk

Hallo mensen,
Nog een kleine twee dagen dan is het zover.
Ik ben er helemaal klaar voor.
Op toiletspullen na, is alles gepakt.
Alle in- en outs vwb het thuisfront is geregeld.
Sjan zorgt voor Sjimmie,planten en post.(bedankt !!)
Mirjam,Stijn,Mijke en Tim die heb ik afgelopen zondag flink geknuffeld,
vanavond nog naar Joost, Amy en Mace en dan is het time to go!!!
Peter Kuijsters komt mij vrijdagochtend om 6.15 uur ophalen om naar Schiphol te rijden.
Allen bedankt voor de belangstelling of support tijdens de voor- bereidingen. SUPER !! Ik heb er echt zin in.
Het volgend bericht zal waarschijnlijk vanuit Tanzania komen.
Als fotootje heb ik de creatie van "Crea-Bea" Wim (bedankt !) hierbij gedaan.
Ik hoop op een spoedige reis.
Tot het volgend bericht.

  • 27 Februari 2015 - 14:23

    Stijn:

    Hoi Hans,

    Veel plezier op je reis.
    Geniet er van.
    Echt heel gaaf dat je dit gewoon in je eentje onderneemt.

    Succes ook tijdens alle sportieve inspanningen.

    groetjes Stijn

  • 28 Februari 2015 - 12:17

    Gerda Dannenberg Hulsenboom:

    Hoi Hans. Heb je een goeie vlucht gehad? Wij hebben je gevolgd via fligt track en kon zo zien waar het vliegtuig zich bevond, erg leuk. Ik heb een foto gemaakt van dit beeld en dat is altijd leuk om te bewaren. Geniet ervan want het is een prachtige ervaring. liefs van Cees en Gerda

  • 28 Februari 2015 - 20:26

    Krista En Ingrid:

    Hoi Hans,

    Heel veel plezier en succes, wat een gave onderneming. Geniet er lekker van!

    Groetjes Krista, Ingrid en de meisjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hans

Gepensioneerd. Houdt van sport met name mountain bike ,wielrennen, schaatsen op Noren, wandelen en fitness, welke ik allen actief beoefen. Verder als er nog tijd over is ga ik met regelmaat naar de sauna, om het nog aanwezige luie zweet er uit te persen! Ik houd ook van lezen : wetenschappelijk ( o.a. sience), maandbladen of lees zomaar alles wat los en vast zit waarbij je niet zoveel hoeft na te denken. En last but not least :ik heb 3 schattten van kleinkinderen waar natuurlijk ook aandacht aan besteedt wordt ( altijd gezellig :-) )

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 11199

Voorgaande reizen:

27 Februari 2015 - 25 Maart 2015

Reis naar Afrika

Landen bezocht: